**Request** Melba MOORE Live! 1972

Echanges divers entre Funkateers autour de la musique ! (Besoin d'un avis, de conseils si vous connaissez pas : c'est ici aussi)
Warren Coolidge
Messages : 0
Enregistré le : 25/06/05 23:16

**Request** Melba MOORE Live! 1972

Messagepar Warren Coolidge » 10/10/07 05:53

Hello my funky friends... long time since I've posted or shared some good music with y'all. I've had some technical difficulties.. but rest assured... we'll have some Coolidge Compilations up shortly..

I want to put some feelers out for an album that I've been looking for far and wide... Melba Moore's Live album recorded in 1972. It's a rare rare classic... Melba Moore was looked at as one of the up and coming vocal goddesses....... and this album is a very rare treasure.

if anyone has it... or can find... and can share it.. Warren Coolidge is your friend friend for life... lol.

take care folks... talk to you soon..

here's a link to the album I'm referring too..

http://www.musicmeter.nl/album/69257

Avatar du membre
Phil
Boutique de Disques
Messages : 4081
Enregistré le : 14/12/04 12:01
Localisation : Pays des champignons

Messagepar Phil » 10/10/07 08:34

Hey Warren, you can get it for $8.00 HERE :cool:
Old school ? No, REAL school !

Avatar du membre
funkiness
Boutique de Disques
Messages : 4903
Enregistré le : 16/01/07 12:28
Localisation : grooveland

Messagepar funkiness » 10/10/07 09:05

t'as été plus rapide que moi Phil, je vois que nous avons les mêmes fréquentations

Warren, it's also availabale on CD on eBay

Avatar du membre
Wonder B
Bibliothèque Nationale
Messages : 18767
Enregistré le : 17/09/04 20:21
Localisation : Chantilly avec les bourrins

Messagepar Wonder B » 10/10/07 09:44

Bizarrement je ne l'ai pas celui là... va falloir que je me penche sur le problème mais que Warren se serve d'abord... LOL

Hey Warren is this LP THAT good??? I think it's the only one missing from my Melba collection anyway... I don't know why I never tried to cop it...
I'll let you do the first move on the link provided by Phil.
Wonder B
Sworn to fun
Loyal to none

Warren Coolidge
Messages : 0
Enregistré le : 25/06/05 23:16

Thanks Philll

Messagepar Warren Coolidge » 11/10/07 07:56

funkiness a écrit :t'as été plus rapide que moi Phil, je vois que nous avons les mêmes fréquentations

Warren, it's also availabale on CD on eBay


is of a more recent concert.... It's not the one from 1972... I'm going to contact the seller though..

I doubt that the one from 1972 has been released on DVD ever...if it has been I've never seen it.

Wonder B a écrit :Bizarrement je ne l'ai pas celui là... va falloir que je me penche sur le problème mais que Warren se serve d'abord... LOL

Hey Warren is this LP THAT good??? I think it's the only one missing from my Melba collection anyway... I don't know why I never tried to cop it...
I'll let you do the first move on the link provided by Phil.



Melba's vocal ability was getting compared to the greats back then... she's really blowing on this one..

there's another ebay auction with it .. here

http://cgi.ebay.com/2-Melba-Moore-LPs-L ... dZViewItem

Phil a écrit :Hey Warren, you can get it for $8.00 HERE :cool:


I just copped it!!!


Retourner vers « Questions diverses, Lancez un Débat, Demandez Conseils... »

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur enregistré et 104 invités